נראה שביקורות אחרות ממליצות בחיוב על המופע.

דרמה פיקנטית ותנועות ריקוד מגניבות משמשות כחומר ניקוי עדין לחך.

צוות השחקנים חזק מספיק כדי לבדר בלי יותר מדי עזרה מקו העלילה האנטיקלימקטי לפעמים. https://melanieinbkk.com/newss/casmipurnie1976.php

אל תתייחס למילה שלנו! אם אתה סקרן לראות מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו, בדוק מה הם אמרו עלינו בביקורות שלהם למטה.

-המדריכה האהובה עלי היא מרגרה!

-מרגרה היא מורה מדהימה ואני לא מאמינה כמה היא מלמדת אותי בכל סמסטר. אני מופתע מהרוחב של הריקודים שהיא מציגה כדי להדגים.

-אני לא מאמין כמה למדתי מרגרה. הוא היה מסוגל להיות מאוד מסביר פנים ובעל ידע עם גישה אוהבת שיצרה סביבה שאפשרה אמון בכל משתתף בודד.

אבא של נתן סוקר את ריקוד מרגרה

אבא של נתן התאכזב לשמוע שהוא לא השתמש יותר במוצר איתו עבד כל כך הרבה זמן ונתן משתף את אכזבתו בביקורת. הוא מתחיל בשבח החברה ונותן קצת רקע על הפסיכולוגיה של החברה. אחד ממוסרי המוסר שלהם הוא “מחויבות ליושר ונאמנות.”(עוד…) אבל כשהם הסתכלו לאחרונה על מקומות אחרים תוך כדי סיור ברחבי ניגריה, כל הזמן אמרו להם כמה הם רעים כששאלו מאיפה הם באו, מה מכונית שבה נסעו וכו’. הוא מרגיש עלבון מההנחות האלה כשהוא מגיע לשם כבר 5 שנים. אבא של נתן מוצא שזה פשוט לא הוגן שאחרי 6 שנים של שירות לו לפני איזה קהל אקראי כרת אותו במדינה שעדיין לא ראתה אותו מדורג על החברה הזו. (עוד…)

סקירה היא ההזדמנות לשתף איך אנחנו מרגישים לגבי מוצר מסוים על ידי מתן דירוג כוכבים. אנחנו יכולים לומר מה אהבנו ומה לא אהבנו, והאם נמליץ.

ראשית, אני רוצה לומר שכל הביקורות שקראתי כאן נכונות! המדריכים *נפלאים* – כל מיני מומחיות בריקוד בסטודיו הזה! והם כל כך נחמדים ועוזרים. אז אם אתה מחפש הדרכת ריקוד נהדרת עם אנשים שמדברים איתך כאילו אתה בן אדם… בוא לכאן (לא תצטער על זה)!

אני לא יודע אם לוח הזמנים של המדריכים הוא רק יום אחד בשבוע, אבל הם תמיד החליפו תפקידים כל כך הרבה פעמים ואפילו נראו עודפים לפעמים!

ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה מאחד את ההווה והעבר ומחבר בין מסורת לחדשנות, מחול ותיאטרון. הם מאתגרים את עצמם ליצור מצגת קסומה לכל קבוצות הגיל עם סגנון הריקוד הרענן והכובש שלהם. החברה מופיעה ברחבי מוסקבה, רוסיה ובעולם מאז 2001.

מופעים מקוונים

מרגרה דאנס הוא ערב הופעות סולו לא מילולי. המופע משתמש בשטיחים כדי לתת לקהל מבט מקרוב ואישי.

מרגרה דאנס יוצרת חוויה נוקבת ובלתי נשכחת עבור הקהל באמצעות תנועות גוף שונות ושימוש בשטיחים במקום שלה.

קטעי הריקוד מלווים במקצבי כלי הקשה המדגישים עוד יותר את תנועותיה של מרגרה.

היא משחקת את החוזקות האישיות שיש לה כדי להפוך את ההופעה לבלתי נשכחת הרבה יותר עבור הקהל שמגיע.

לכל סיקוונס יש תנועה נושאית שונה אותה מרגרה דאנס מציגה בצורה מלאת הדמיון והמיומנות שלה.

קל לומר, מרגרה בונה כוריאוגרפיה/תנועות סביב סיפורים, רגשות או מוטיבים שמספקים בהשראתה, כאשר דיאלוג הוא אופציונלי מכיוון שאין לה מילים לומר או לא רוצה שמילים יפריעו לריגוש שהיא מתכוונת ליצור.